theme-sticky-logo-alt

Özcan Akyol heeft geen moeite met NPO’ers in beleggingsreclames

Özcan Akyol heeft geen moeite met NPO-sterren die verschijnen in reclames van de pensioen- en beleggingsbank Brand New Day. “Is de boodschap wel goed overgekomen?”

© BNNVARA

Het zorgt voor flink wat ophef dat Janine Abbring, de eindredacteur van Arjen Lubach, opeens fanatiek reclame aan het maken is voor de beleggingsbank Brand New Day. Het zou niet alleen haar eigen positie ondermijnen, maar ook die van haar collega Arjen en die van haar geliefde Jeroen Wollaars, de presentator van Nieuwsuur.

Wat vindt Özcan?

Het is niet de eerste keer dat een NPO-gezicht reclame maakt voor Brand New Day, want Sander Schimmelpenninck en Özcan Akyol gingen haar al voor. Wat vindt Özcan eigenlijk van al die NPO’ers, waaronder dus hij zelf, die zich lenen voor spotjes van een beleggingsbank?

Een lezer van zijn VARAgids-rubriek legt het Özcan voor: “Stel dat graaf Sander Schimmelpenninck en het bedrijf Brand New Day zich voor 2024 hebben voorgenomen te stoppen met die vreselijk…

Lees verder bij www.mediacourant.nl

15 49.0138 8.38624 arrow 0 bullet 1 4000 1 0 horizontal https://jalta.nl 300 0 1